Livet...

Det kan vara det bästa uttrycket jag någonsin kommit på. En fras så lätt att säga men som innefattar och säger så mycket. Om allt. Om livet. 
 
Livet kan faktiskt bli hursomhelst och vi har ingen aning om var det tar oss. Visst, det är på sitt sätt charmigt men samtidigt är det rätt läskigt att man faktiskt inte kan kan kontrollera eller styra det. Givetvis kan vi i viss mån påverka och det händer saker som man tänker och planerar men lika väl händer sådant man absolut inte tänker sig och finns med i ens planer. Som sagt, livet...
 
Jag tänker att man får försöka släppa kontrollen och go with the flow. Den klyschiga meningen om att leva här och nu stämmer så bra. Jag tycker att man ska försöka att inte döma varandra på vägen utan snarare vara medmänniskor och utgå från att alla gör sitt bästa!
Vi är trots allt bara människor <3
 
 

 

Kommentarer

2015-07-20
Anonym skriver:

Sa sant fina dotra min . Lev livet som DU vill ☺

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan