Lite bittert

Sommaren lyser med sin frånvaro, det är mest blött, blåsigt och kallt! Som vilken höstdag som helst ;) Eller vårdag för den delen. Årstiderna går in i varandra och känns väldigt lika nuförtiden. Inte bittert alls ;) Jag försöker tänka att det bara för några dagar sen strålade av sol och att det var hur varmt som helst (för varmt), vad hände med det? Ingen balans och logik what so ever.
 
Underbart god glass i Haga
 
 En kväll på Liseberg...
 
...där mamma lyckades vinna flera kilo Polly
 
Ja förra helgen var verkligen en sådan där helg när det känns som att man vistades utomlands. Vi var ute och käkade tillsammans med min mamma, bror, morbror och hans Hedvig och trots att klockan blev rätt sent var luften sådär härligt ljummen och varm. Det behövdes inga varma tröjor att ta på sig när solen går ner, det var bara varmt och skönt. Den kvällen hände också något jag inte trodde skulle hända. Jag beställde för första gången in löjrom som förrätt, visserligen för att dela med min bror men ändå. Big step!
 
Bildbevis! Dock halväten men fortfarande ett bildbevis! ;)
 
Nu blir det till att njuta av lite kväll här!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan