I´m on vacation

Offentligt ja. Men jag är inte helt där än, har en del arbetsuppgifter kvar att lösa innan jag får lite välförtjänt semester. Men snart snart snart. Skåne, förhoppningsvis Köpenhamn och Dalarna står först på agendan. Självklart också Stockholm men det avvaktar vi med tills den lilla bebisen kommit. Jag har höjt ringsignalen på telefonen så jag ska höra om Fredrik ringer, har nämligen en tendens att ofta ha det för lågt och detta är ju inget jag vill missa. Annars blir det till att försöka packa lite flyttlådor, besöka huset för att mäta och fundera, sova och koppla bort jobbet. Blir en kort semester så då är det extra viktigt att faktiskt släppa taget.
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan