I´m here

Det här är mitt längsta blogguppehåll ever tror jag, men nu är jag tillbaka. Det har varit mycket här ett tag med nära och kära som inte mått bra och bloggen har fallit i skymundan. Eller ja snarare har allt har fallit i skymundan. Att leva med en ständig oro och ovisshet över hur saker och ting ska bli är jobbigt och det har varit svårt att koncentrera sig på annat. Att känna sig hjälplös och inte kunna kontrollera situationen när ens nära inte mår bra gör ont, man inser fort vad som betyder mest i livet. Nu har det i alla fall börjat ordna upp sig och energin kommer krypande igen. Det må låta klyschigt men det är så viktigt att komma ihåg och påminnas om att vi bara har ett liv och vi ska passa på att leva det så mycket vi bara kan. Ta vara på dagarna och lev alla dagar, det spelar ingen roll vilken veckodag det är. Våga göra något du bara drömmer om. Viktigt är också att slösa med kärlek och ta vara på de vi bryr oss om <3

 

Kommentarer

2013-03-15
Anonym skriver:

Härligt att se dig här på bloggen igen,började bli orolig.Skönt att det du haft bekymmer med nu börjar redas ut. Hur det är när ens nära och kära inte mår bra och man inte kan göra nåt utan bara känner sig hjälplös,ja det vet jag mycket väl hur det är.Men EN sak kan man göra och det är att finnas där.Och jag tänker ofta på meningen "finns det inte en väg ut,så finns det en väg igenom" och den hjälper mig mycket. Kram till dig!

2013-03-16
Helena skriver:

Tack Eva för fina ord!! Hoppas du mår bra! Stor kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan