Hopp om det

Har haft två dagar i rad med riktig värk i magen. Igår låg jag nedbäddad i soffan hela kvällen med hela kitet; täcke, kuddar, vetevärmare och en skål med vaniljglass och saltlakritssås medan jag tittade på den fina filmen Dagboken. Tårar? Självklart! Idag har jag lyckats rycka upp mig lite i alla fall, efter jobbet tog jag mig till Lindex och hämtade ut ett reafyndspaket jag tidigare beställt (bevis kanske kommer) och nu sitter jag framför datorn med en skål av min nya last - biggarråer! Här sitter jag och letar inspiration till presenter, läser lite bloggar och förhoppningsvis ska jag få bokat en välbehövlig klipptid också innan kvällen är slut.
 
 
Är det farligt att äta mycket biggarråer? Hoppas inte...
 

 

Kommentarer

2013-07-04
Malin skriver:

Love bigarråer!! Jag äter dem varje dag, tror att det är bra. ;) Kram

Svar: Jag med :) De är ju så sjukt goda nu! Kram
Heeleena

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan