Glesa inlägg

Tiden är inte direkt något jag har gott om just nu, då därför hamnar bloggen lite i skymundan men jag hoppas det att jag snart ska vara i fas med framförallt jobbet och därmed känna att jag har lite mer tid. Jag vill bara berätta att jag hade en fantastisk helg. Fredagen spenderades med lite ost, kex, chorizo och en lång telefondejt (timmar) med en gammal kompis. Ett samtal där det mesta avverkades, allt ifrån att fylla 30 och svartsjuka till resor, Instagram och magsjuka.
 
Lördagen var mest en mys- och skrotdag. Jag inhandlade ett par nya köksgardiner då de vi har säkert har varit uppe i 8 år, till och med i två lägenheter och som jag var trött på redan då. Hämtade ut min nya hårolja från Maria Nila så nu är jag kittad för (h)år 2013. Håroljor is the shit, mitt hår känns mycket friskare sen jag började använda det.
 
 
Jag hämtade Pontus på flygplatsen och han hade med sig en väldoftande present.
 
 
Söndagen var jag med bästaste Alex och Malin på Asia Spa i Varberg. Grymt skönt och vilka lokaler! Underbara bad i en varm pool, japansk tvagning, massagepooler, livsfilosofier i en hängmattsgunga, ångbastu, saltbastu och vanlig bastu. Ofrivillig kalldusch, ljusterapi rum där både jag och Alex slocknade, mörkerrum med varma vattenmadrasser och allt avslutades med en god brunch.
 
På kvällen var jag barnvakt åt mister Bus och vi var på hockey. Tyvärr gick det inget vidare för Ramberget men de får skärpa till sig till nästa match, tips från coachen. Å idag har Grabbarna Grus varit här på en riktig husmanskostmiddag. Köttbullar, gräddsås/brunsås, potatismos, broccoli och inlagd gurka som Björn svängde ihop i ett nafs. Mumsigt värre! Nu blir det sängen här, mina mornar är inget att skryta med.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan