Blandad kompott de sista dagarna

Jag har börjat jobba igen och det går kanon, mycket att göra men jag gör så gott jag kan. Jag har tagit foto till mitt körkort som skall förnyas (har nämligen haft körkortet i 10 år imorgon). Jag har bowlat med Alex, Björn, Leo och Philip. Jag har blivit firad med fina presenter och mumsiga tårtor. Jag har ätit äcklig och dyr mat från Kolgrill. Jag har pratat med min goa farmor. Jag har blivit bjuden på namngivningsceremoni. Jag har blivit bjuden på bröllop. Jag har varit och hälsat på Åke i Lerum, vi bjöds på mumsig fika och tittade i gamla fotoalbum. Jag har provkört en större bil. Jag har varit på säsongens första elitseriematch, Frölunda - Brynäs, med min bror och svärmor. Å nu sitter jag här - redo att krypa ner och sova efter en lång dag som avslutades med McDonalds (Big Macen står mig upp i halsen) , Zoo och straffar i Scandinavium.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan