Bildkavalkad från Thailand

Vi är tillbaka i regniga och gråa Göteborg, kontrasternas kontrast från Khao Lak vill jag lova. Från värme, sol och lata dagar till grått, ruggigt och busy busy. Dessutom med en fruktansvärd jetlag, jag är helt slut och orkar knappt hålla mig vaken men det går väl över så småningom hoppas jag.
 
Tänkte visa ett litet urplock av bilder, kan villigt erkänna att jag kanske inte varit den flitigaste fotografen under resan, alla bilder finns istället i minnet. Det mest magiska minnet är nog från nyårsafton då vi strax efter tolvslaget tände fireballoons/lucky balloons. Det var helt fantastiskt fint med alla hundratals (tusentals?) lyktor som skickades upp över havet och såg ut som stjärnor på himlen. Fyrverkerier - släng er i väggen!
 
 
 
 
Denna vy mötte oss varje morgon när vi kom ut från rummet
 
 
 
Filosofi-gungor
 
 
 
 
Semesterfrukost
 
 
"Nöjda" shorts
 
 
Från snorklingsutflykten
 
 
Som ni säkert förstår så har vi haft det väldigt bra och jag hade såklart (ingen jätteskräll direkt) kunnat stanna längre, just sådant är aldrig några problem för mig. Nu får jag istället blicka fram emot ett nytt år, förhoppningsvis blir det någon/några resor det här året också. Listan på potentiella resmål är lång ;)

 

Kommentarer

2013-01-10
eva i vikarbyn skriver:

Härliga bilder!Tog du nån massage? Men du,såna där lyktor eller liknande for det omkring här i luften också på nyårsnatten. En var så långt ner så jag trodde den skulle landa på vårt tak,lyckligtvis flög den vidare till grannen hahahahah innan den föll ner och som tur var slocknade.

2013-01-12
Alexandra skriver:

Underbara bilder!! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan