Neggo

Vilken bra start på 2013 rent sjukdomsmässigt :( Först utslagen av salmonella och nu en hosta plus huvudvärk som förföljt mig i över en vecka som gör att jag känner mig smått risig. Det dumma är väl att även om jag boostat mig med massor av apelsiner, te (med honung, färskriven ingefära och citron) och x antal avsnitt av Hart of Dixie så har jag inte vilat mig som jag ska och det är nog den viktigaste boosten för mig. Istället har jag jobbat som aldrig förr, det har blivit långa dagar och sena kvällar! Kanske inte optimalt i mitt tillstånd men nu tror jag det ska återgå till lite mer normala former och jag kanske kan komma mer i fas med mitt liv.

 

Kommentarer

2013-02-16
Anonym skriver:

Hej Helena.Hoppas att du nu är frisk och kan ut och åka i er nya fina bil.Farfar Åke

2013-02-20
Rebecka skriver:

Heja dig!!! <3

2013-03-06
eva i vikarbyn skriver:

Länge sen du skrev nu,hur är det med dig?

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan