Fokus på balans

Jag är lite rubbad för tillfället. Kombinationen massor på jobbet och trötthet Alabama ger energi 0.0 och det känns lite smått ohållbart så jag har utarbetat en plan, en plan som skall få mig på fötter igen. Från och med måndag nästa vecka fokuserar jag helt på detta:
 
* Jobba jobba jobba så jag kommer i fas
* Komma igång med träningen efter ett alldeles för långt uppehåll
* Tidiga kvällar så jag får massa goa sovtimmar
 
Tills dess tänker jag njuta lite av helgen. Imorgon ska jag, grabbarna Grus, Alex och Philip till badhuset. Jag som hoppas på att bubbla och basta får nog tänka om när det är två livliga små killar med i gänget, det blir förmodligen rutschkanor, plask och skvätt istället :) Nu en stund i soffan innan jag däckar för natten! Zzz!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan