Tankar kring bloggen

Jag har inte haft så mycket inspiration till bloggen det senaste men jag tror och hoppas att det kommer bli bättring framöver! Inspirationen kanske kommer med våren? Såhär i efterhand har det varit lite för mycket för mig de senaste månaderna, vilket jag redan skrivit om innan. Jag hade sådana förväntningar inför det nya året men när sen inget blev som jag tänkt och planerat tappade jag lusten och energin försvann. Jag lyssnade på Hannah och Amandas senaste podcast igår och känner mig inspirerad av att glömma det där gamla och se fram emot det nya. Tänk också att vi har en härlig vår och förhoppningsvis en varm sommar att se fram emot, hur härligt som helst!

 

Kommentarer

2013-04-11
eva i vikarbyn skriver:

Ja jag ser fram emot dina blogginlägg så jag hoppas din inspiration växer! Det gör den säkert nu när våren kommer.Tänk som jag: det handlar inte om hur man har det, utan om hur man tar det!

2013-04-12
Åke Berglund skriver:

Hej Helena,Roligt att se dig på bloggen igen,Nu kommer våren och glädjen.Hoppas du får tillbaka din optimist och blir lika glad som du brukar vara.Åke

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan