Vann

Min helg var alltså en myspysig sådan och vi spenderade den på Vann. Roadtrip upp genom Bohuslän med första stopp vid Torreby Slott. Där fikade vi och passade också på att slå lite bollar på deras pyttiga lilla ranch. Det gick ok men det var sjukt kallt och ruggigt, hösten är verkligen här nu (lite knäckande tycker jag). Genomfrusen som jag blev passade det extra bra med spahäng på Vann. Vi badade i supermysiga små pooler i små "rum" med badkarsvarmt vatten, jag njöt till fullo av värmen. Dock doppade jag foten i en pool som hette Ispoolen, men det gjorde så ont så jag höll mig till de varma poolerna istället, mer min stil :) Vi filosoferade och somnade i varsin relaxstol med utsikt över fjorden. Bastade gjorde vi också, ännu mera värme - härligt. På kvällen serverades god middag i restaurangen med bland annat kalvkött som smälte i munnen och till det drack vi supergott och alldeles för dyrt vin, men firar man födelsedag så gör man!!
 
 
 
Spa-outfit på, badrock och de klassiska tofflorna
 
 
Nåt försök till bloggbild ;)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan