TGIF

När klockan ringde fick jag en blackout och tänkte att det nog var lördag och att jag hade ställt klockan fel men icke sa nicke. Givetvis ska jag ha fredag innan är det är dags för ljuvlig helg. Å som jag längtar! Vi ska nämligen spendera helgen på Vann Spa utanför Lysekil. Tills dess blir det fredagsmys a la bama och med det menar jag inte fredagsmys med en mysig film i soffan utan fredagsmys i form av städ och tvätt. Vi ligger efter härhemma; har inte tvättat på evigheter, diskberget har växt, dammsugning måste ske etc. Ja ni fattar att det är smått kaos här hemma förstår jag, blir så ibland när det inte hemmet prioriteras utan man ska vara ute och ränna mest hela tiden! Men det har varit roliga saker jag varit iväg på, allt från dejt med girlsen till träning och quiz på Tidbloms.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan