Project Runway Sverige

Ett I-landsproblem jag har är ju att jag så gott som aldrig tittar på tv nuförtiden! Jag lider lite av det för jag tycker det är mysigt att ha något särskilt program att följa, speciellt såhär på höstkanten. Att veta att en kväll i veckan är förknippad med hemmamys och "vad händer i programmet den här veckan??". Nu hoppas jag dock att detta skall vända och att jag varje måndagskväll i 10 veckor framöver kommer sitta klistrad framför tv:n klockan 20.00 då Project Runway Sverige drar igång.

 

Kommentarer

2012-09-26
Anonym skriver:

Äh det är ändå inget att se på tvn,bara repriser eller lekprogram. Jag orkar inte med en till omgång av Bonde söker fru! Känner lite mera för arga snickarens nya program,nybyggarna eller vad det nu hette. Mest för att han är så söt hahahaha. Annars läser jag böcker istället,ska till med Gardells nya; Torka aldrig tårar utan handskar. Hoppas du kommer iväg på bokmässan i helgen,nästa år planerar jag att åka dit igen.Detta år blir det jobb istället. Var det du som fyllde år förresten? GRATTIS i så fall och KRAM.

2012-09-26
eva i dalarna skriver:

det var jag som skrev förra kommentaren men jag hade så bråttom o få iväg den så jag glömde namnet. hahahaha kan det bero på att jag är gift med en MORFAR haha

2012-09-26
Helena skriver:

Nej jag vet att det är mycket skräp på TV men jag har inte tappat hoppet helt än! Bara det att jag förr om åren alltid hade något/några program jag följde och det var mysigt. Ibland hade jag och några vänner tv-kvällar tillsammans och det var såklart jättemysigt med! Just Project Runway följde jag och Sofie tillsammans men med tanke på var hon befinner sig just nu blir det svårt att ha sådana tv-kvällar ihop! Jag får se om programmet på måndag är något att ha, annars får det bli en massa böcker istället. Tyvärr har jag haft en liten down-period i min läsning men nu är jag tillbaka! Marshmallows till frukost ligger på sängbordet. Det var Pontus som fyllde år den här gången, men om exakt 3 månader idag är det min tur :) Hoppas du kommer ner nästa år då, sist var väldigt trevligt när vi satt och pratade halva natten :) Ha det gott!! Kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan