Papi

Jag missade att uppdatera om min kära Papi i förra inlägget från helgen som var. Det var inte bara Malin som sprang i helgen, pappa gjorde det likaså. Halva Lidingöloppet gick av stapeln på lördagsförmiddagen och med var såklart pappa. Varför jag inte följde honom på nätet? En enkel anledning. Dagen innan talade han om för mig att han inte kunde köra fullt ut med tanke på att han var sjuk och varit det under hela veckan. Hans mål var att ta sig i mål, även om det skulle vara gåendes. Vad gör man inte för sin sjätte halvklassiker? Det var först på söndagen det uppdagade sig att min envisa pappa ändå sprungit så gott som hela vägen, dessutom på en bättre tid än förra året! Grattis Papi till ett bra genomfört lopp! Från och med nu ska jag alltid följa dig på nätet, du behöver inte vara orolig! :)
 
 
Papi i Låndån
 
 
 
Pappa utmanar i cykel
 
 
 
Jag och Pappa på KFC i London
 

 

Kommentarer

2012-10-05
Pappsen skriver:

Du e allt den BÄSTA dotra en far kan ha!!!
Att du tänker på din gamle far som sliter som ett djur för att år efter år genomföra sina "älskade"
klassiker... :)
En bättre kandidat till titeln "Princess of Ashanti" finns inte...
I give you all my love always.
Kramar en masse.
Ps.Malin du gjorde ett kanonlopp !!!

2012-10-06
Malin skriver:

Åh tack så mycket! Och tack det samma! Din dotter är den bästa supporter man kan ha! :)

2012-10-14
Helena skriver:

Ni båda är ju för underbara! <3 Kramar från en rörd supporter/dotter/bästis

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan