Oh my

Jag rekommenderar varmt "Berg flyttar in" från igår! Se programmet på TV4 Play om ni vill se mer av snyggingen nedan. Roligast är när Carina är med honom på rinken...
 
 
Annars då? Jo tack bara bra, baksida lår gör dock fortfarande ont så ingen MRL för mig idag inte. Jag får satsa på träning nästa vecka istället då smärtan släppt, för det ska den nämligen göra över helgen har jag bestämt. Ikväll får jag istället se till att packa väskan inför helgens lilla roadtrip, hämta ut ett litet paket på posten, handla och laga lite mat, förhoppningsvis träffa Björn och Leo en stund. Ni ser, jag håller mig sysselsatt ändå!

 

Kommentarer

2012-10-25
Anonym skriver:

Hej Helena,Hoppas att din skda läker snabbt.Jag såg programmet med henke o Carina set var jättebra.Åke B

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan