Inte vilken fredag som helst

För fyra år sedan idag befann jag mig i London tillsammans med min pappa och lillebror Tommy. För fyra år sedan hade vi just somnat och väcktes av att telefonen ringde. Det var Björn. Pappa svarade och vi fick veta att en liten pojke kommit till världen. Det samtalet är ett av de lyckligaste i mitt liv. Lyckan att få veta att det kommit en liten bebbe till familjen, underbart! Idag fyller bebben 4 år och jag är stolt faster till världens bästa lilla grabb! <3 <3 <3
 

 

Kommentarer

2012-10-21
eva i vikarbyn skriver:

Visst är det mysigt att vara moster,jag har 10 systerbarn mellan 2 och 31 år. Dessutom är jag GAMMELmoster till tre stycken. Det låter väldigt gammalt att vara gammelmoster tycker jag. Värre än att vara mormor! Ett av mina barnbarn fyller förresten 3 år snart och idag sa han i telefon att nu måste jag verkligen prata med mormor.Alla dessa barn,det är lycka det!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan