En riktig slappkväll

Idag hade jag tänkt ha en effektiv kväll men det blev nästan helt tvärtom. Efter en stunds läsande av olika bloggar diskade jag dock ett litet diskberg till tonerna (?) av Jenny Strömstedt och Carina Bergs podd. Ännu mer Carina Berg blev det då jag premiärkollade på hennes program "Berg flyttar in". Jag har som sagt inte sett hennes program tidigare men många har sagt att det varit rätt bra så jag gav det en chans och det var helt ok! Nästa vecka ska jag sitta fastklistrad för då ska hon flytta in hos Henke Lundqvist i New York. Får inte missa detta :) Nu ska vi strax krypa ner här och kolla klart en film på "Paddan" (Ipaden). Imorgon ska jag nämligen upp tidigt (för att vara mig) så jag hinner i tid till MRL-passet i Almedal. Godnatt och sov gott!
 
Nissin-nudlar till middag, hello?!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan