Babygos och födelsedag!

Jag har spenderat kvällen hemma hos Veronica, Peter och deras söta lilla Nellie. Det var supermysigt att få gosa och mysa med den lilla tösen! Mysigt värre att få andas in den där goa babydoften med. Såklart var det också trevligt att träffa de vuxna i huset och sitta och tjöta med dem ett par timmar!
 
Annars är det en födelsedagsdag idag igen. Idag är det nämligen min bror Tommy som fyller 19 år! Grattis grattis till dig :)
 
Ikväll blir det en tidig kväll, igen. Jag har någon slags vision om att vara på jobbet lite extra tidigt imorgon så jag behöver sova alla timmar jag bara kan! Hur det går vet jag inte förrän imorgon bitti. Jag är så ruggigt trött på mornarna, trots att jag faktiskt lägger mig i hyfsad tid nuförtiden. Kanske är det höstmörkret som gör sitt?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan