Aj aj aj

Jag tror jag har fått en monstersträckning i låret. Jag värmde upp med att springa på bandet innan Body Pump-passet och när jag sen kom in i salen kände jag hur det högg till i baksidan av högra låret när jag böjde mig ner. Aj! :( Dum som jag är så körde jag på ändå, tänkte att det inte var så farligt. Dock körde jag inte lika mycket benböj och utfall som passet innehöll men ändå, fick höra efteråt att det endast är vila som gäller! :( Känner mig korkad och allt bara för att jag så gärna ville träna, dessutom visste jag ju inte riktigt var det var. Jaja, nu blir det i alla fall någon form av mat och om en timme börjar "Berg flyttar in". Så soffläge here I come!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan