Stryker ett streck

Ja det är precis vad jag gör, jag stryker ett streck över den veckan som gått. Visst har det funnits vissa ljusglimtar men generellt har det inte varit någon bra vecka alls. Jag har känt mig orkeslös, alldeles för trött och inte haft någon energi alls sen förra fredagen, vilket såklart har varit jättejobbigt! Dessutom har jag haft ont i huvudet (tack och lov är huvudvärk inget jag brukar ha), haft nära till tårar och varit lättirriterad. Fyyy!!!
 
Igår inleddes dock helgen på ett väldigt bra sätt och jag hoppas nu helgen fortsätter lika bra. Jag var barnvakt till Leo och vi var hemma hos Alex & Philip och Malin kom också dit. Killarna hade fredagsmys de lux när lekte mellan högt och lågt, käkade tacos, tittade på en film vi hyrt och käkade godis. Vi tjejer satt och pratade när vi kunde, jättemysigt såklart... :) Jag ska strax fixa lite käk i farten och sen ner till ishallen och heja fram Lilleman när har tar sig framåt på skridskorna. Sedan vet jag inte riktigt vad som händer under dagen och det känns bra, ta dagen lite som den kommer. En powernap, kanske en långpromenad, mys och sånt vill jag fylla dagen med i alla fall!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan