Shoppingsöndag

Eller ja, snarare smakrådssöndag. Jag och Veronica har varit på Frölunda Torg och "härjat" idag, jag har hjälpt henne genom att vara smakråd och springa och hämta andra storlekar på saker hon provat. Själv hittade jag inte mer än en silverkedja, min gick nämligen sönder för ett tag sen (väldigt längesen) så nu äntligen kan jag använda mina fina berlocker igen, bättre sent än aldrig! Helgen har gått så fort och jag har inte fått hälften gjort av det jag skulle, gillar inte att känna mig ur fas redan innan den nya veckan har börjat! :( Jag känner mig ruggig och frusen med, inte alls min melodi. Kanske en långdusch med hårinpackning, ansiktsmask och kroppspeeling kan ändra på den risiga känslan?! Värt ett försök i alla fall!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan