Redo för en ny vecka

Det blev en bra dag idag med, så bra att jag känner mig omladdad inför en ny vecka som skall fyllas med jobb och nöjen! Jag har fått gjort en massa måsten och borden utan att det känts för tungt; allt från att vika en massa tvätt, till att diska, rensa Sigges låda, handla och laga mat.
 
Kvällens middag blev en pastarätt a la Pia, en "gryta" med tortellini och diverse godsaker som hon bjöd oss på när hon hälsade på här nere för ett tag sedan. Så gott!! Dessutom premiärinvigde jag min fina Le Creuset-gryta som jag fick av mamma och pappa i julklapp men tyvärr strejkar bildfunktionen här igen (blir så irriterad) så kan inte visa någon bild nu heller! Nu tänker jag i alla fall avrunda söndagskvällen med någon romantisk komedi.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan