Me <3 weekends

Igår blev det en härlig och lugn dag som var välbehövlig som tusan! Jag tog som sagt en tripp ner till ishallen innan jag fick ett litet oväntat ryck och åkte till Sportlife och tränade ett pass spinning och CxWorks. Hem igen för att äta och sova. Ladda om batterierna för att åka med en sjuk Pontus, Björn och Leo in till Haga och fika lite. Mysigt, även om jag såklart valde helt fel bakverk (I-landsproblem). Kolla Emil hemma hos Björn och Leo. Äta tacos (dag 2) med Älsklingen framför en spännande film. Idag står söndagen som ett oskrivet blad, skönt! Har en massa måsten och borden men vet inte vad jag känner för det än! Får ta en stund och fundera på vad jag ska göra min lediga dag. Tyvärr kommer inga bilder från gårdagen då det blir något fel vid uppladdningen! Jag hoppas på nya tag vid nästa blogginlägg!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan