Kass uppdatering det sista

Den senaste tiden har det blivit allt glesare mellan inläggen, det har inte varit min mening men det har bara blivit så. Tiden har gått åt till annat men jag hoppas/lovar att det ska bli bättre framöver. Först en catchup sen sist så jag är på banan igen!
 
Förra helgen var jag i Dalarna - igen. En riktig familjehelg med alla syskon hemma, inte ofta vi träffas hela familjen samlad numera med tanke på att vi bor utspritt i landet nuförtiden. Jag körde upp själv i fredags morse, startade resan strax innan halv sex men det gick bra och det var till och med lite mysigt att sitta och sjunga för fulla muggar medan det ljusnade utanför. Väl framme blev det en kortis i Falun där jag mötte upp delar av familjen för en stunds stros innan det var dags för färd till Rättvik och tacos. Givetvis frågesport på det också :) På lördagen var delar av syskonskaran hemma hos Farmor och myste i flera timmar. Vi hjälptes alla åt att fixa en liten myshörna som vi sen invigde genom att sitta där och fika med farmors goda fikabröd och goda hallonsaft. På kvällen var samma del av syskonskaran hemma hos en go och glad morfar! Mysigt!! :) Kvällen gick i en rasande fart och mycket frågesport blev det även denna dagen, "Someone wants to play" blev minst sagt en favorit i repris. På söndagen blev det frukost med mammas hembakta goa bröd och ytterligare en kort stunds visit hos Morfar och senare hos Farmor innan vi (jag hade sällskap med Björn på vägen hem) drog oss vidare med ett stopp hos bästa Moster med familj. Där bjöds också på mumsigt fika (jag vet, mycket fika de två dagarna) och en hel del prat och skratt. Tack alla som förgyllde min Dalahelg, återvände till La Stada med massa go energi i kropp och knopp. Jag fick ju dessutom träffa goa Proppan en kortis på söndagskvällen och det var en toppenavslutning på en toppenhelg.
 
Veckan sen dess har mest bestått av jobb men också lite myskvällar här hemma med <3:at! Ett pass Bodypump fick jag till igår och idag har jag lots of träningsvärk i armar och lår. Illa :) Men i och för sig är ju träningsvärken den bästa värken så jag ska inte klaga! Å idag fick jag ännu en dos av go energi, var hemma hos Björn och Leo en stund efter jobbet. Alltid glatt att träffa den lilla!! Just nu går jag här hemma, packar, donar och laddar inför helgen med Swedish House Mafia i öronen. Imorgon efter jobbet bär det nämligen av till Stockholm med tjejmaffian. Vi ska gå på lördagskonserten av Swedish House Mafia och förutom det ska vi ha en alldeles underbar tjejtripp med allt vad det innebär! Det kommer bli toppen! Dags att fortsätta, kvällen är inte direkt evig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan