Bokoholic nästa

Jag behöver boktips. Jag vill sluka böcker av olika genres, vill ha den där goa känslan av att längta efter att få krypa ner i soffan, i sängen, under en filt och läsa bra böcker som man nästan inte kan slita sig ifrån. Jag vet några böcker jag gärna vill läsa, såsom Paganinikontraktet och Eldvittnet av Kepler, Skumtimmen och Sankta Psyko av Theorin och också 50 nyanser av honom av E L James. Har ni några bra tips på böcker jag verkligen inte får missa så är det bara att tipsa mig!! Tack tack :)
 

 

Kommentarer

2012-11-14
Iia skriver:

Hej Helena, jag tror du skulle gilla "Morgon i Jenin", det gjorde i alla fall jag. Trevlig läsning önskar Iia

2012-11-15
eva i vikarbyn skriver:

Kepler har ju kommit med en ny bok nu i höst,Sandmannen tror jsg den hette,den ska min man köpa i julklapp till mig har jag bestämt hahaha.Har just läst Innan jag somnar av SJ Watson,mycket bra om en kvinna som vaknar varje morgon och har tappat minnet. Gardells senaste Torka aldrig tårar utan handskar var också bra. Inlåsta av emma donoghue var mycket gripande. Åh jag älskar böcker! Krama svärmor från mig när ni träffas,hon fyller ju år i morgon. Ha en trevlig helg,jag ska passa barnbarnet i Falun, då leker vi att hon är Madicken och jag är Elisabet och så reser vi på semester hahaha.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan