AW och en regnig lördag

Jag firade in helgen genom att träffa mina goa vänner på stan igår. Det var tänkt att vi först skulle shoppa lite men vi var mest tjötsugna så vi hamnade på Post rätt fort. Vi hade mycket att ta igen och det var som vanligt supermysigt att träffa dem. En rolig kväll med bubbel, fnitter och idé-skapande.
 
Räkmackor och prosecco med tjejerna på Post (dumt med den mörka bilden)
 
 
Imorse var jag uppe med uppe med tuppen. Jag har svårt att sova länge på helgerna så efter att jag gjort i ordning en frukostbricka till min trötta Älskling gav jag mig ut i regnet (stövlar på och paraply i hand) ner till ishockeyhallen där Lilleman skulle åka skridskor. Det var en mycket duktig liten kille som tultade framåt på isen :)
 
 
Regn och rusk verkar vara det som gäller i det här landet och speciellt i den här delen av landet. Mina stövlar är inte sådär jättebekväma då de trycker åt och gör att det sticker i mina fötter plus att jag märkte att de tog in lite vatten idag. Det får bli att investera i ett par nya, gummistövlar verkar vara den enda skon man behöver i det här regnrusket. En bra-att-ha-sko helt enkelt! Jag sitter nu på nätet och letar runt bland många modeller och färger och annat, vi får se vad det blir för några!
 
 
Annars har det varit en lugn och skön lördag. På förmiddagen åkte jag, Pontus och Björn till XXL. De skulle titta efter hockeyklubbor och jag hängde på och hamnade bland mössorna där jag provade en potentiell vintermössa, ingen man fryser i direkt! :)
 
 
Nu ska jag fortsätta botanisera bland mina gummistövlar på nätet. Är dundersugen på godis också men med tanke på regnet och att Pontus har bilen så blir det inget sådant idag! Kanske lika bra :) Ha en trevlig lördagskväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan