Varför så trött

På riktigt - det känns som om jag alltid tjatar här om hur trött jag är MEN det är för att jag är så vansinnigt trött. Jag börjar nästan undra om det är något som spökar i kroppen för hur kan jag annars känna mig helt slut så ofta?! Det går inte ihop. Som idag, trots sovmorgon och lång sovamiddagstund mitt på dagen så sitter jag ändå här och gäspar samtidigt som det sviiider i ögonen fast klockan precis slagit 21?! Inte ok tycker jag... Återkommer med ett längre och roligare inlägg när jag får mer energi...
 

Kommentarer

2012-05-20
Eva i Vikarbyn skriver:

Jaha det finns ju alla möjliga orsaker till att man alltid är trött. Vårtrötthet? Sköldkörtelbesvär? Graviditet? Lågt hb? En av mina döttrar kände sig trött hela tiden och det visade sig bero på lågt hb så det blev till att äta järntabletter.Kram från doktor eva hahaha

2012-05-20
Åke Berglund skriver:

Hej Helena! Det passar inte en glad och sprallig tjej som du är att gå omkring och vara trött.Hoppas att det är årstiden som orsakat detta,Hoppas att du omgående piggnar till.Åke

2012-05-20
Helena skriver:

Tack för tipsen doktor Eva! Kanske det är något jag ska kolla upp!! Kram :)



Å till dig Åke, nej det passar inte mig att känna mig så här, ska försöka bli pigg snarast! Kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan