Sun-day

Sovmorgon. Lovely! :) Å nu sitter jag och jobbar och äter lite emergency candy, NonStop. Jag är strax klar med mina rapporter så då ska jag fånga dagen. Kanske blir det en lekstund med Leo? Ikväll blir det i alla fall en efterlängtad dejt med tjejerna. Vi har inte setts alla vi tre sen helgen innan Barcelona så det är på tiden. Nu ljög jag lite förstås, vi sågs ju som hastigast igår när vi hejade på Malin som sprang Varvet och som slog sitt rekord. Bästa Malin :)

På väg till parkeringen efter att vi peppat Malin


En tråksak också, jag läste precis att Sephora ska öppna i Sverige! Inte för att vara den som är neggo men det är ju lite roligt om inte alla butiker som finns i utlandet kommer hit. Det är ju det som gör det så speciellt när man är utomlands tycker jag, lite annorlunda butiker och sortiment. Suck! Dagens I-landsproblem kanske men jag delar med mig av sånt också ibland. Nu dags att göra något av dagen, det vill säga byta pyjamasen till kläder och hitta på något roligt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan