Sött

Vilket sommarväder det är - jag njuter! Efter träningen mötte jag upp Björn och Leo för lite lek i en lekpark här i närheten. Givetvis hade Leo Barcelona-dressen på, det har han nämligen haft sen han fick den av oss för snart två veckor sen! Hans föräldrar tycker kanske inte det är lika roligt eftersom han sedan dess vägrat alla andra kläder. Dessutom skall han alltid ha tröjan bak och fram så han själv kan se numret! Ljuvliga lilla unge :)

Sötaste och tokigaste Lilleman


En jobbdag kvar innan vi tar helg! Vädret skall vara fortsatt underbart under helgen så det ska jag passa på att utnyttja genom att var ute mycket och suga åt mig massor av välbehövlig D-vitamin. På lördag blir det dessutom en helkväll med Alex och Malin, det ser jag fram emot! Middag på stan, drinkar, dans och musik! Inte varje helg man är ute men fyller bästa Alex år så gör hon och det ska självklart firas. Nu ska jag mumsa jordgubbar, är det sommar så är det!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan