Matmarathon

Gårdagskvällen blev en matlagarkväll! Efter träningen stod jag som en sann husmor vid spisen i timmar, allt för att laga matlådor och dessutom middag såklart. Planen är nämligen att ha matlåda med mig till jobbet varje dag den här veckan (vilken tur att det är kortvecka) och det är inget som hör till vanligheterna så det här blir en utmaning.

Jag kan tipsa om Tildas Kök och Vin, en matblogg som jag tycker är kul att "besöka", eller vad säger man?! Vi testade sparris med parmesan och balsamvinäger till köttet igår från den bloggen och det var väldigt gott. Annars har jag inte lagat något från den, men det ser ut att vara goda recept och det är fina bilder att titta på. Dessutom verkar det vara mat som är ganska lätt att laga, vilket alltid är kul.
 

Kommentarer

2012-05-15
Eva i Vikarbyn skriver:

Jag har varit in och kollat på matbloggen nu och den var jättefin. Roligt att få förslag på vin som passar till maten.Den ska jag besöka fler gånger!

2012-05-15
Helena skriver:

Ja visst är den fin, väldigt lagom tycker jag :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan