Goa helg

Det har varit en riktigt go helg med allt från mys med älsklingen, en nästan heldag på stan med Björn, utekväll med tjejerna, en stund på golfrangen, glass med Pontus och Björn och ja bara sådana där mysiga saker! Lovely!

Mina nya söta sovshorts som jag inte kunde motstå när jag var på stan i lördags


Melon Crushes - vansinnigt goda



Girls night out


Vi började kvällen med en fördrink hemma hos Malin, åt hamburgertallrik på Tidbloms, blandade Melon Crushes hemma hos Malin medan vi hade trevligt och pratade om allt och lite till (som vanligt). Fortsatte in mot stan och efter diverse spårvagnsstrul så hamnade vi på Hard Rock där vi dansade i timmar innan det var dags att sätta sig i taxin och åka hem.

Igår började dagen med att ta igen Eurovision! Vi hade inte kunnat undgå att höra den fantastiska nyheten under kvällen men ville se den i action! Så himla roligt att hon vann, imponerande poäng dessutom. Sen blev det både glass på stan med Björn och en stund på golfbanan (gick väldigt bra den här gången och med väldigt bra menar jag väldigt bra för mig, det säger inte så mycket dock) och filmmys på kvällen.

En stund på golfbanan

 

Nu är det dags att pallra sig till jobbet här om en kort stund, ska bara fixa klart det sista; som att klä på sig och väcka mister Darling. Det kan komma att bli ett projekt men hoppas på att det ska gå så bra som möjlgt såklart. Jag ser fram emot den här veckan, jag känner mig (tack och lov) piggare och gladare och det känns jätteskönt, mer som jag på något vis. Jaja, nu slutar jag babbla här! På återseende...


 

Kommentarer

2012-05-28
Åke Berglund skriver:

HEj Helena! Jag har läst din blogg som jag alltid gör och konstaterat att du trvs med ditt liv.Fortsätt med det.Kram åke

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan