Wiii 1, 2 och 3

Äntligen har vi bokat hotell i Barcelona. I veckan som gick hittade vi ett hotell som ligger mitt på La Rambla, tydligen ett utmärkt val av läge! Jag ser verkligen fram emot kommande resa, drygt en månad dagar kvar tills dess att vi är på väg! Wiiii 1! Och nästa vecka sitter jag på tåget till Dalarna med, wiiii 2! Där blir inte lika mycket tapas och sightseeing men väl tid med nära och kära! Drömde till och med om farmor inatt så nu längtar jag extra mycket.

Nu blir det fredagsmys här om en stund (wiii 3), ska bara åka till affären och handla lite först. Vet inte vad vi ska äta men något mysigt får vi allt hitta på, det kommer ju dröja drygt en vecka innan vi får äta middag tillsammans igen! Jag hoppas på lite filmmys här hemma ikväll med, om vi hinner vill säga. Trevlig kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan