Sent

Igår blev en sen kväll, arbete till 22.20 och middag runt 22.50. Dock hade jag ett grymt flow på jobbet så kände inte att klockan blev så mycket och det känns så skönt att få klart det jag behövde. Det kändes gott att vakna idag även om jag som vanligt kunde tänka mig att sova lite till! Vem vill inte? :) Det är ju så gott att ligga och dra sig!

Annars bjuder veckan på hockey, förhoppningsvis ett pump-pass, en träff med Vewe och till helgen väntar lite Leo-mys! Ser ut att bli en bra vecka det här! Dessutom är det bara ett par veckor tills jag åker till Dalarna och efter det bara ett par veckor till Barcelona. Hej våren! :)

Nu dags att kliva ur pyjamasen och göra mig i ordning, en ny dag väntar!! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan