Poncho

Jag må vara rätt efter i modevärlden men jag är på jakt efter en poncho! Det verkar vara ett skönt och bekvämt plagg, dessutom ser det snyggt och lite vårigt ut! Jag har letat på alla möjliga tänkbara internetshoppar utan att hitta, har hela tiden fått svaret "tyvärr, varan är slut". Till slut hittade jag en på Vila och beställde hem den i veckan och hämtade ut den nu ikväll. Jag har just provat den och besvikelsen är stor, jag ser ut som en indianhövding med världens största filt med mig med fransar som hänger överallt. Den åker tillbaka snabbare än snabbast, så enkelt är det bara. Ponchojakten fortsätter i helgen, jag har nämligen hittat ett potentiellt ställe dit jag ska ta mig imorgon! Önska indianhövdingen lycka till :)
 

Kommentarer

2012-03-20
Eva i Vikarbyn skriver:

Haha jag kan se dej framför mej o store hövding! Ugh!

2012-03-20
Helena skriver:

Haha jag kanske borde lägga ut ett bildbevis innan jag skickar tillbaka eländet ;)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan