Lördagsnews

Efter en tidig morgonpromenad, ett par timmars kioskande i Rambergsrinken och ett antal timmar sömn såhär på eftermiddagen börjar jag nu känna mig som en människa igen. Igår från den sista halvtimmen på jobbet var jag som i en dvala och var lite för trött för att det skulle vara bra. Kan hända att det har att göra med att jag natten innan bara sov drygt fyra timmar! Det blev en sen dejt med Alex, Malin och våra nya kompisar "Chokladbollarna", men det var det såklart värt - alltid så mysigt att ses!! Å tiden går lika fort varje gång! Strange men fab :)

Dagens lunch:
Baguette, färska räkor, majonnäs, ägg och en skvätt citron

 

Nu ska jag hoppa in i duschen för snart är det dags att åka in till la stada, det vankas "bankett" på Hard Rock Café med hockeylaget och damerna! Som alltid missar vi finalen i Melodifestivalen, men brukar få nys om hur det går ändå! Jag tycker Lisa Miskovskis låt är bäst - dock kanske inte i schlagersammanhang, mer som en skön låt att lyssna på hemma eller när man jobbar! Jag hoppas att Topcats och Ranelid slåss om sistaplatserna. Loreen är nog den som går hem med Sångfågeln om man ska tro media. Vi får se! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan