Inte min dag

Idag är det inte min dag, inget går egentligen som det ska! Det börjar med en sen ankomst till jobbet, vilket resulterar i svårt att komma igång. Nästäppan och hostan följde även med till jobbet, även om jag mer än gärna lämnat mina två nyfunna "vänner" hemma. Jädra baciller, de får gärna försvinna nu för det börjar bli tröttsamt! Dock har jag varit lite dålig på att boosta kroppen det sista så det kanske är det som saknas. Ikväll blir det vitaminchock igen, kanske en mysig film kan hjälpa till på traven med?! Behöver komma över den här neggo-dagen!

Igår var mer min dag! Då var det solsken, våffelmys med Darling och kvällsmys med tjejorna! Det gillar vi mucho grande! Det enda som inte var bra igår var att vi gick över till sommartid och fick sova en timme mindre, ok det kommer snart vara kanoners med sommartid men just idag och igår - not so good!

Våfflor i stora lass hemma

 


Söndagsmys hemma hos Alex


Kanske är det ett smart drag av mig att sova en stund (är ruggigt trött) för att sen ta tag i mitt liv och göra något vettigt?! Jag har planerat en tripp till affären, skafferiet och kylen behöver fyllas på och ett antal (alldeles för många) pantflaskor behöver pantas! Gräsänka som jag är behöver jag ju underhålla mig nu när det inte blev någon step på grund av bacillerna! Det gäller att göra de "roliga" sakerna då! Nej nu svamlar jag, godnatt för en stund!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan