Snart på väg

Nu är det inte många timmar kvar förrän vi sitter i bilen på väg till Dalarna, midsommarens Mecka! Men först är det massor kvar att göra, känner mig lite stressad men får inget gjort ändå! Jag funderar allvarligt på att inhandla ett flak Red Bull för att orka hålla mig vaken så länge det bara går och städa, tvätta, packa, förbereda och ja allt det där man ska göra innan man åker iväg en långhelg. Det som skrämmer mig är den onda känslan i halsen som kom smygande nu i eftermiddags av någon konstig anledning. Vill att den försvinner snabbare än snabbast, ingen lust att dras med den under helgen!
 

Kommentarer

2012-06-21
Pappsen skriver:

Ni e såååå välkomna upp till "hjärtat av Sverige"

Vi bjuder på härligt midsommarväder.

Lova att köra försiktigt o stanna gärna till om ni blir trötta o köp en glass.Leo är säkert inte motståndare till sådana raster.

Vi längtar efter er.

Kram

2012-06-21
Helena skriver:

Tack söta! :) Längtar efter er med! Vi ska köra superförsiktigt upp och kommer säkert stanna några gånger längs vägen!!Kram kram

2012-06-23
Åke Berglund skriver:

Hej Helena. Hoppas du och Pontus haft en trevlig midsommar i Dalarna. Farfar Åke

2012-06-23
Heeleenaa skriver:

Hej Åke!! Vi har det bra här i Dalarna! Soligt! Bilder kommer senare! Kram Helena

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan