Finfina vänner

Igår var det dags för tjejkväll med Alex och Malin. Förutom prat om allt mellan himmel och jord skrattade vi så mycket att jag nästan har träningsvärk i käkarna idag. Det är inte varje dag man skrattar så mycket, men det borde man ju - skratt är väl som balsam för själen typ?! Jag vet att jag för längesen läste någonstans att barn skrattar omkring 500 gånger per dag medan en vuxen bara skrattar runt 15 gånger per dag. Är inte det ganska tråkigt egentligen? Vad händer under årens lopp? Hursomhelst, som vanligt en underbar men väldigt sen kväll tillsammans (var inte hemma förrän efter 01.15 så det var grymt svårt att komma upp ur sängen imorse, men det var det såklart värt).

Trion på After Work


Nu blir det fotboll för hela slanten, heja Sverige!! Tänka sig va, att jag som är ensam hemma sitter och kollar på fotboll själv. Det är knappt så jag själv tror det ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan