Sommarprat

Ett litet inlägg såhär på onsdagskvällen kan väl aldrig skada?! Trots att det bara är onsdag så känner jag att det lätt skulle kunna vara torsdag eller fredag och för första gången på länge tycker jag att den här veckan känns lite lång. Å det är inte bara jag som känner det, både kollegor och vänner upplever detsamma. Varför är det så? Är det kanske för att det är midsommar nästa vecka och att sommaren börjar "på riktigt" då? Att allt dras ut lite extra på tiden så man ska bli extra sommarsugen? Jag vet inte...

Långbryggan by night i fredags


På tal om sommar, imorgon släpps det vilka årets sommarvärdar i P1 blir. Spännande! Jag tycker sommarvärdarna är lite roligt för jag tycker verkligen om att lyssna på människor som delar med sig av sina livshistorier och som pratar om ditten och datten. Här hemma har jag blivit nördigare än nördigast. Nästan alltid nuförtiden när jag går och plockar/diskar/städar (ja hushållar helt enkelt) sätter jag in hörlurarna i öronen, sätter telefonen på armen i en sådan sporthållare och lyssnar på olika podcasts - det blir så mycket roligare att hemmafixa då! ;)

Undra förresten vilka sommarvärdar det blir i år, jag har ju förstås ingen aning men kan ju chansa lite. Vad gör det om jag har a l l a fel?? :) Namn som Alex Schulman, Markus Aujalay, Ebba von Sydow, Carin Gerhardsen, Zlatan och Isabella Löwengrip poppar upp i huvudet som kanske eventuella pratare. Pontus tror på Loreen och Peter Forsberg. Vilka tror ni blir årets sommarvärdar?

 

Kommentarer

2012-06-14
Karin Lindhén skriver:

Kanske Anton Hysén? Jag älskar att lyssna på sommarpratarna, Zlatan hoppas jag på. Har läst hans bok så nu känns det som om jag känner honom. Karin

2012-06-14
Helena skriver:

Bra förslag! Å som jag sa hade jag inga rätt!! Jag ser mest fram emot att lyssna på Emma Wiklund, Anders Olsson och Soran Ismail men kommer lyssna på många fler!!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan