Tjejweekend nummer 1 av 3 2012

Tjejhelgen i Dalarna blev så lyckad! Vilka vänner jag har! :) Allt har varit så bra, allt från resan upp tills dess att vi kom hem igår kväll. Club Epic Summer House Festival var jättekul och vi dansade nonstop i 4 timmar. Vi har också strosat i Rättvik och i Leksand. Ätit mumsig middagar på Big Street och hemma hos mina föräldrar. Hälsat på Farmor och Farbror Magnus som var på besök. Fikat på Gårdscaféet i Leksand. Skrattat, skrattat och skrattat. Babblat, babblat och babblat. Druckit drinkar och bubbel. Besökt Lager 157. Pussat på lilleman (jag som stod för den biten). Varit på Söndagsklubben på Sjövillan. Ja, haft det allmänt bra helt enkelt :) En perfekt start på semestern.
 
Vi har 3 tjejweekends inbokade här under året och detta var den första att gå av stapeln. Om sju veckor styr vi kosan mot Madrid och i november väntar ett besök i huvudstaden (med Swedish House Mafia som största dragplåstret).
 
Mina finfina vänner (observera skylten till vänster i bakgrunden "Friends are found with love")
 
 
Imorgon bitti blir det morgonyoga vid Rådasjön med Proppan! Det blir minst sagt spännande! Har inte yogat sådär jättemycket men det låter ju hur mysigt som helst att vara utomhus mitt i naturen vid en sjö. Återkommer imorgon om hur det var :) Nu kvällsmys med Älsklingen!

 

Kommentarer

2012-07-25
Alexandra skriver:

Vilket härlig beskrivning av vår underbara helg!! Det blev verkligen lyckat!! =) Bilden dock.. hmm, den bjuder vi på ;)

Stor Kram

2012-07-25
Malin skriver:

Oh lord vilken helg vi hade!! Gör vi om samma procedur nästa helg (eller var det nästa år)? Eller?? ;)
KRAAAAAM

2012-07-25
Åke Berglund skriver:

Hej Helena Jag har saknat dina inlägg,Du verkar ha det underbart fortsätt med det kram Åke

2012-07-26
Pappsen skriver:

Hallå!!!
Va de trevlisch eller va de trevlisch att träffa er tjejer...???
Såklart.Jätteskoj att ses igen.Hoppas de blir en återkommande sed att spendera en tid i underbara Rättvik med omnejd.Ni e sååå välkomna tillbaka.
Kram till er alla. / Daddy Cool (Helenas)

2012-07-31
Helena skriver:

Det var ju jättetrevligt att vara i Dalarna med :) Det blir nog en tradition kan jag tänka mig! Tack för senast när ni var här med, grymt trevligt! Kramar

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan