Inte glömt bort min blogg

Jag har givetvis inte glömt bort min kära blogg, jag har bara inte skrivit på en vecka. En vecka som inneburit allt från jobb och hem till Liseberg, mysig tjejdejt och lite annat smått och gott. Men nu är jag alltså tillbaka och det med ett litet bildrace från gårdagens Lisebergsbesök (det andra besöket på mindre än en vecka).
 
 
Dagens bästa var i alla fall när vi köpt sockervadd (ja vi gick "all in" på nöjesfältstemat) och gav Leo pinnen med det spunna sockret. Han bara kollade på den och började sen krama och gosa med den. När vi sen förklarade att man skulle äta den tittade han på oss som vi var från en annan planet :) Hur skulle han kunna veta? Sötnos! :)
 
Äntligen är det fredag och på kvällens agenda står det fredagsmys med räkor, gott vin och trevligt sällskap av Rebecka.. Ja som ni märker har vi finbesök från Stockholm hela helgen. Mysigt mysigt! Killarna ska spela golf så vi tjejer sköter ställningarna här hemma tillsammans med Sigge.

 

Kommentarer

2012-07-14
Pappsen skriver:

Lisebergs besöket ser ju hur mysigt ut som helst!!!
Önskar att jag kunde ansluta idag med dalagruppen som e på gång.
Men jobbet måste oxå skötas...
Härliga bilder på er ungdomar o "lilleman".
Tur att jag slapp se hur Leo "gosade" med sockervaddet...Ja du vet Helena...
Vilken tur ni haft på chokladhjulet!!!
Ha de så jättekul fortsättningsvis oxå.
Kramar till Er alla från T.s.H

2012-07-14
Dotra Din skriver:

Åh Papi! :) Vore så roligt om du också hade dykt upp här nere. Jag frågade mamma förut om inte du var med i bilen ändå men det var du inte! :( Kör ner och kör härifrån till Stockholm sen då, toppenidé!! Liseberg var kanonmysigt! Hihi vi pratade om att det var tur att du inte var där när det köptes sockervadd ;) Kramar i massor till dig från oss alla!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan