Galna liljor och rosa romaner

Vi köpte en bukett liljor för snart en vecka sedan, två kvistar med rätt stora knoppar. Det vi inte visste då var att den skulle slå ut med de finaste liljeblommorna vi någonsin sett. Stora stora "klockor" som nästan ser konstgjorda ut! :)
 
 
 
Vad det gäller de rosa romanerna så är det så att jag enbart har läst deckare den sista tiden och nu ville jag ha något riktigt romanigt. Så jag slog till på två romaner och idag kom ett sms om att de anlänt så jag var just och hämtade ut dem! Efter att dessa blivit lästa skall böcker av Kepler och Johan Theorin läsas.
 
 
Med tanke på vädret (regn, blåst och inte så varma grader som det borde vara den här tiden på året) kan det tänkas bli en hel del semesterläsning. Å på tal om semester, tre hela arbetsdagar kvar innan jag får mina två välförtjänade (?) veckors ledighet! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan