Diverse

Semestern närmar sig med stormsteg, bara två veckor och några dagar kvar att jobba innan det är dags för två lediga veckor. Med det vill jag säga att det är dags att börja planera lite vad som komma skall. Självklart ska vi slappa och ha lediga dagar som inte är planerade men något är ju alltid roligt att ha inbokat tycker jag. Som till exempel en tjejweekend i Dalarna. Det blir inledningen på min semester, minst sagt en bra start och allt blev klart idag. En hel helg med tjejerna i ett somrigt Rättvik låter väl inte helt fel va? Lata dagar med bland annat party på Summer House festival (eller vad den nu heter), Rättviksglass, inredningsaffärsturer, eventuellt några loppisar, kanske ett dopp i Siljan men annars bara åka runt och ha roligt tillsammans. Längtar!! :) En annan sak jag längtar till är att hoppa in i duschen! Jag stinker efter ett svettigt Bodycombat-pass! Till duschen behöver jag dock inte längta mer än ett par minuter, nämligen tills jag är klar här. Sen längtar jag också till att ta myskväll här hemma i soffan, kanske man skulle åka och hyra film och lyxa till det såhär på torsdagskvällen. Varför inte???
 
((På tal om film förresten, såg äntligen Dagboken häromveckan och jag förstår nu vad alla menar.  Vilken fin kärleksfilm, tårarna rann nerför mina kinder under vissa scener när det var som finast! Love love love på hög nivå!))

 

Kommentarer

2012-07-06
eva i vikarbyn skriver:

Längtar också efter semestern,har också omkring 2 veckor dit men sen har jag FEM VECKORs ledigt.Och det behöver jag,går och kämpar med en sommarförkylning. Ska till Skåne och hälsa på yngsta dottern och så ska jag på mellandotterns bröllop.Resten av tiden blir det vila vila vila,helst med en bok i handen. Önskar dig en fin semester Helena!

2012-07-07
Helena skriver:

Tack detsamma Eva!! :) Njut och ha en underbar semester! Du verkar ha många roliga planer på gång, härligt! Stor kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan