Att snart ha semester

Nu är det bara en arbetsdag kvar innan jag påbörjar min semester. Jag som haft full kontroll över situationen de sista veckorna börjar få semesterpirr i hela kroppen. Ikväll har det varit fullt ös åt alla håll å kanter, jag gör i princip allt samtidigt. Jag tvättar, jobbar en massa hemifrån så jag ska hinna klart imorgon, packar inför Dala-vistelsen och snart ska jag slänga i en toning i håret (eller ja Pontus ska hjälpa mig), göra en ansiktsmask och måla tånaglarna. Dessutom har vi hunnit med en lägenhetsvisning i Bagaregården och lite nödvändig shopping på Allum. Jag känner på mig att det här kommer bli en sen kväll, tur att jag har min lista, det är ju nog förvirrat som det är ;)

 

Kommentarer

2012-07-20
eva i vikarbyn skriver:

Du är fruktansvärt aktiv Helena! Lägenhetsvisning låter spännande! Jag har två nätter kvar att jobba före min efterlängtade semester och jag kan knappt vänta. Önskar dig en härlig semester med mycket roligt och även vila.Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan