Tooorsdaaag

Det har skrivits mycket om jobb den sista tiden här på bloggen, men det är lite så mitt liv varit det sista - mycket jobb! Ännu en vecka med intensiva arbetsdagar, det har gått bra så det känns  ju såklart jättebra. Positiv energi! :) Gillar när det är så! Nu blir det middag på stan med Vewe men först ska jag förbi affären och hämta ut ett par bruna skinnballerina som jag beställde via nätet! Jag hade nämligen vårkänslor i början av förra veckan - dagen efter kom snön! Tji fick jag! Får spara skorna ett par månader till med andra ord. Nu Vino Pasta Tre!
 

Kommentarer

2012-01-27
Eva i Vikarbyn skriver:

Här uppe är det i alla fall svårt att få vårkänslor även om man märker att det är ljusare på eftermiddagen. Snön ligger vit på mark och tak och det är kallt! Men jag längtar till våren!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan