Monday all day long

Om ni ser en tjej med brunt hår, likblekt ansikte och alldeles för mörka ringar under ögonen - ja då är det säkert jag! Det är nämligen så jag ser ut nuförtiden! Det har varit intensiva dagar det senaste, kanske lite för intensiva men det blir nog snart bättre hoppas jag! Från och med 1:a februari hoppas jag det lugnar ner sig lite så jag hinner återhämta mig!

Idag gjorde jag något jag inte gjort på flera år - köpte en Cosmo! Så alldeles strax ska jag slänga mig i soffan och läsa och gotta mig i allt som finns skrivet medan jag mumsar på mina favvissnacks (ny craving). Måndag och allt! Jaja den här måndagen får bli en sådan måndag helt enkelt! Jag behöver det!



 

Kommentarer

2012-01-24
Eva i Vikarbyn skriver:

Du är värd en liten vilostund i soffan Helena!Du är ju annars så flitig med allt!

2012-01-24
Helena skriver:

Tack snälla söta Eva! Det var skönt med slapp hemmakväll :) Kram

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan