Lugna puckar

Jag har tagit det lite för lugnt ikväll. I och för sig var jag inte hemma från jobbet förrän efter åtta, men ändå! Jag har bara suttit och läst i Emma S-boken som jag också fick i julklapp så nu vill jag förnya lite smink och sånt roligt! Dessutom vill jag titta efter fina små ljuslyktor som passar till min nya ljusbricka! I skrivande stund står det endast en ljuslykta på, jättefin men lite ensam då brickan är ganska stor! Det får kanske bli till helgen (som börjar redan på fredag) men det är mycket annat som skall göras då med, så får se om jag hinner! Vad jag ska göra? Förhoppningsvis träffa Leo (mys), köpa en svart gjutjärnsgryta a la Le Creuset, lämna tillbaka en tröja, byta en present, baka cupcakes, åka till Ikea, träffa tjejerna, mysa hemma. Bara en massa roligheter vill jag göra och så såklart lite fixande och donande hemma med, hemmet har blivit lite lidande det sista tyvärr. Dessutom är jag sugen att gå på bio! En massa idéer och jag hoppas att en del av dem slår in, så jag inte bara är för trött och sover bort helgen - det vore en disaster! Långhelg och allt! Nu är det dags att gå och lägga sig, tidig morgon väntar!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan