Inte helt smart

Imorse fattade jag ett klokt beslut, "jag stannar hemma och sover så jag blir helt kry". Vid lunchtid när jag vaknat till liv fattar jag ett sämre beslut, "jag känner mig piggare så jag går till jobbet". Efter två minuters promenad kommer världens regnskur (tack för den) och jag som ändå valt en vind- och regnjacka känner mig trygg men efter ytterligare en stunds promenerande i regn och blåst är jag helt genomblöt på ena armen. Suck! När jag väl kom fram undrade jag mest vad jag gjorde där då jag inte kände mig helt fit for fight men lyckades samlade tankarna och fick gjort en del i alla fall så det känns bra! Nu är jag hemma igen och har just tagit en lång varm dusch eftersom mina fötter varit blöta och kalla sen promenaden tidigare idag.

Sitter och slösurfar lite och hittade den här klänningen, den skulle nog vara bra till våren/sommaren! Blått är flott och visst är det väl så!? Inte för att det är dags för vårkläder ännu men kan ju kika lite ändå!


Nu är det dags att poppa popcorn och sätta mig till rätta i soffan för nu drar Sveriges Mästerkock snart igång igen! Å sen blir det sömn för hela slanten, är redan vråltrött!

 

Kommentarer

2012-01-13
emlan skriver:

funderar också på att shoppa den och i den färgen:) he he mycket fin !

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan