Idag Igår Idag

Idag är en ganska konstig dag, glad men ändå lite vemodig. En av mina äldsta vänner flyttar från Sverige på obestämd tid och det är såklart superkul för hennes skull, men ändå - till andra sidan jordklotet. Det är långt! Vi har pratat med varandra både igår och idag och är ändå glada att det finns både Facebook och Skype så vi ändå kan höras av och prata med varandra.

Igår var det hockey på Scandinavium som gällde, fick en smärre dos av tinnitus då herren som jag satt brevid i andra och tredje perioden gärna skrek rakt ut och ganska gällt. Jätteroligt var det trots det, Frölunda vann men som jag och Proppan sa igår, det hade inte spelat någon roll om Brynäs vann heller. Det roligaste hade varit om någon av Dala-spelarna fick göra mål men så blidde det inte heller! Kanske nästa gång!

Idag gäller för övrigt hemmakväll, vad jag tänker göra vet jag inte än. Tyvärr så finns det ju en massa hushållssysslor som borde göras innan något annat görs men vi får se vad jag orkar med, är sjukt trött idag och har varit heeela dagen! Så kanske bara slappa med en bra bok, fönstershoppa på nätet eller bara sätta mig i soffan och mysa en stund. So long!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan